Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2018 11:37 - Коледен призив
Автор: prostoani Категория: Поезия   
Прочетен: 2238 Коментари: 8 Гласове:
2

Последна промяна: 21.12.2018 12:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ето я! Махни се!
Достатъчно видях.
Не мога да понасям гнусния ти смях.
Маската ти ледена пред мен стопи се.
Скъпо ще заплащаш за сторения грях!

Гледай! Засрами се!
Рекламите лъщят,
зад тях търговците и кинтите пищят.
Коледният смисъл сякаш поизтри се.
Но бурите небесни скоро ще трещят!

„Плюскане, пиячка -
днес са намалени!”
Лакомите люде гледат впечатлени.
Ах, какъв си щедър! Аз не съм глупачка,
нито пък продавам ценности сломени!

Християнин бил си?
Как си позволяваш!
На Пръдни вечер достойно се представяш,
биеш се в гърдите – истински Ахил си,
само ти свинята с брадва благославяш!

Лъжите са безброй.
Елхите се душат.
„Моралът не е право!” – пак ще ни внушат.
Вика ни живота да ходиме на бой,
защото му омръзна все да го рушат!

Пазете се деца!
Бъдете Божий зов!
Христос роди се – не за маса, не за лов!
Влечугите са хитри, нямат те сърца.
Но вие сте велики, вие сте любов!

2016 г.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - +
21.12.2018 11:50
Много бунтовно, много напосоки и много експлозивно!

Хареса ми това:

„Плюскане, пиячка - днес са намалени!” Лакомите люде гледат впечатлени.

Христос роди се – не за маса, не за лов!
цитирай
2. prostoani - Благодаря! :))
21.12.2018 12:11
Благодаря! :))
цитирай
3. lexparsy - Абсолютна съпричастен съм към тази ...
21.12.2018 13:20
Абсолютна съпричастен съм към тази твоя поетична визия на жизнерадостната примитно първична еуфорична празничност на людете...
Аз даже написах поема "Мъртви души" точно по този повод...
Христос не се е родил на тази дата, и на всички това е ясно... но може да е повод да прочетем поне и да рзберем истинския контекст на уникалната българска дума КОЛЕДА.
НО!
Моля те, нека се огледаме... има толкова много хора разбиращи смисъла на празника а и това е повод да бъдем усмихнати, и да укрсим себе си повече от елхата. И дома си да украсим с уюта и разбиране на любовта и близостта на обичаните ни хора :-)
Искрено пожелавам на всички истинско Коледно настроение!
цитирай
4. valdor1355 - Здравейте. :) Когато чета под...
21.12.2018 14:43
Здравейте. :)
Когато чета подобни мнения автоматично ми изскача асоциацията, че са писани от хора, които никога не са се веселили с приятели на празници. :) Негативното отношение към празничното пазаруване и приготовления винаги ми е правило впечатление, защото може да е изморително, но най- малкото е знак на уважение към близките, а те понякога не са малко.
П.п: На мен декември винаги ми е много натоварен и изморителен, тъй като имам много задължения. Но на партитата човек се вижда с хора, които цени и обича. :)
П.п2: В изобилието няма нищо лошо, нито в " свинското".
цитирай
5. prostoani - О повярвайте ми, това е моят любим ...
21.12.2018 15:03
О повярвайте ми, това е моят любим празник и винаги ще се радвам и вълнувам като дете, когато той пристига! Самото послание, което влагам е любов, така и завършва...
цитирай
6. valdor1355 - Тогава просто аз не познавам &am...
21.12.2018 15:15
Тогава просто аз не познавам влечуги без сърца. :)
Хубави празници!
цитирай
7. bojil - Много е хубаво, но в четвъртия ...
28.12.2018 19:52
Много е хубаво,но в четвъртия куплет е станала техническа грешка в изписването на "Бъдни вечер". Мисля да гласувам ЗА постинга,но ще изчакам първо да го поправиш- не мога да го направя в този му вид,извини ме.
цитирай
8. prostoani - Благодаря. Грешката не е грешка. ...
29.12.2018 13:15
Благодаря. Грешката не е грешка. Нарочно изписано така е. Но това не значи, че не харесвам празника, напротив.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: prostoani
Категория: Поезия
Прочетен: 65388
Постинги: 26
Коментари: 38
Гласове: 86
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031